IF YOU DON'T KNOW ME BY NOW.

.
SÖNDAGENS trasor. såg ut så här idag. hade dock inte på mig jackan när jag var innonhus för de som undrar. heh.
är helt fast i min fjällrävenjacka och mina svarta kängor. bara älskar stilen så mycket.
letade fram ett par gamla, inte så använda, beige leggings med läderknän. kändes bara rätt.
.
HAR precis gjort klart årets julkort. blev ruggigt bra kan jag säga. för er som inte får hem det av oss. var bara lugn. det kommer komma upp här på bloggen så småningom. dock inte förän nära jul, för om innnan så blir det ju ingen överraskning för de som faktiskt får det. mycket fint blev det alla fall. mer säger jag inte.
och vi köpte julbelysning till julgran idag. sen när vi kom hem värmde vi upp glögg, åt pepparkakor och skumtomtar. och om två veckor är det första advent. det finns julsaker i affärerna. jag ha ätit årets första chokladkalender redan och sett en gammal julkalender.
NÄ va säger ni folk. är det jul nu? är det alla fall dags att välkomna den? det tycker jag. och det ha jag tyckt ett tag nu. kan inte vänta längre. JULEN är här. dags att börja julhandla.
förlåt till er som är julhatare. om det nu finns såna människor.
.
tack och hej leverpastej.

Kommentarer
Postat av: Mamsen

jag längtar också till jul, men vissa personer kommer att vara saknade...

2010-11-14 @ 22:07:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0