MIN MAMMA.

.
SOV UT IDAG. innan det blev dags att ta sig in till stan pågrund av dessa eviga utvecklingsamtal.
träffade mamma på sjukhuset och åkte dit och träffade min elevhandledare. kom inte fram till så mycket förutom attjag sover alldeles för liye, vilket dock är sant kanske, men är väldigt svårt att ändra på.
.
sen blev det stan och nya RIKTIGA vantar inhandlades. sedan lite julklappar och sista fika med gosmamman på brobergs. gott. morotskaka, macka, kaffe special med grädde och en MACRON. den runda rosa grejen på bilden som mamma håller i. heter macron för er som inte visste. jag var ju bara tvungen att smaka en sån efter som de syns på alla bloggar och amerikanska filnmer och serier. så de förväntades vara goda. men nu ska jag berätta den förfärliga sanningen. de var inte goda alls. sjukt äckliga enligt mig. du kanske tycker annorlunda men. USCH. inte igen för mig alla fall..
mysigt med mamma alla fall. tack för en fin dag mamma.
.
tack och hej leverpastej.

Kommentarer
Postat av: kristina

Haha, jag hade också en mysdag med mamma igår, då det var utvecklingssamtal (eller ska man säga, efter utvecklingssamtalet?!^^)

OCH DU ANAR INTE HUR LÄNGE JAG LETAT EFTER SÅNNA MACRON!! måste smaka. även fast det är äckligt! haha ^^

iallafall. PPPPEEEEPPPP inför ikväll! :D :D

2010-11-13 @ 14:29:41
URL: http://melodyofyou.blogg.se/
Postat av: Mamsen

Mysigt var det!

2010-11-14 @ 22:10:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0