TÖJ PÅ GRÄNSERNA.

.
NU är det äntligen gjort. jag ha påbörjat min töjning i örat. jag börjar med en typ av silverring, på 2 mm tjock när den är som mest intryckt. nu är den inte så långt intryckt, emnkommer att tryckas in eftersom. just nu dunkar det lite smått i örat, men så är det ju från början. precis som när man ta hål i örat.
får hoppas bara att mitt öra klarar av detta, emnd det tror ja, det skulle ju iof bara jag som skulle ha den oturen att det inte skulle funka när det gäller öron. hoppas.
.
tack och hej leverpastej.

Kommentarer
Postat av: felicia

åh jag har oxå haft töjning förut :) men jag hade bara upp till 5mm :) sen ångrade jag mig :)

2010-11-03 @ 09:10:54
Postat av: fannywikström:)

jag har 5-6 mm i högra örat:)

2010-11-04 @ 00:04:36
URL: http://fannywikstroem.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0