ÄLSKADE ÄNGEL.

.
MARIKA MIN VÄN var här i söndags. det var rena rama äventyret. det började redan på väg hem från kyrkan då vi upptäckte att jag inte hade med mig någon nyckel, så vi skulle inte ta oss in i huset. för ingen var hemma heller.
så vi lämnade våra saker vid huset. gömda. hehe. sen drog vi oss mot lekparken som ligger en bit bort. där fanns det mycket att leka med. vi gungade i barngungor, och tro det eller ej men vi fastnade faktiskt inte någon av oss. det brukar man göra i såna. men dessa var typ stora ju. man kände sig typ som en fånge. stackars barn.
sen blev det rutschelbana och en massa annat skoj som ni kan tänka er finna si en lekpark. haha. nä vadå.
och sedan upptäckte vi hur mycket löv det fanns. så jag kunde inte stå emot att pula in de i marikas ansikte. så det var det jag gjorde. vilket slutade i ett lövkrig.
det bar iväg in i skogen för att leta blåbär. vi hittade ytterst få men några.
.
när vi sedan började bli less på att vara ute så gjorde vi ett försök att gå tillbaka till huset. fortfarande ingen hemma. så vi klättrade upp på taket via vårt stor lönnträd för att kolla alla dörrar och fönster. men såklart så var ingenting öppet. ajsing.
men föräldrarna kom tillslut och det blev galet skönt att komma in.
resten av kvällen bestod av foto ute bland löven. då jag också täckte över hela marika. bra där.
bakning + smetkrig eftersom att jag bara inte kunde stå emot. gjorde lite knasigheter, lyssnade på knaslåtar. haha. sjukt skoj.
mycket hände. och det var hur kul som helst. plus att vi sedan såg på två underbara filmer. the book of eli, och the little rascals.
fattar inte hur vi hann så mycket men. detta måste göras om marika.
.
tack och hej leverpastej.
Bert And Herman Hunters – Älskade ängel
.







Kommentarer
Postat av: Anonym

Söta ni är...... kram fr mormor

2010-10-07 @ 22:19:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0