CANDLE IN THE WIND.

.
JAG och flickan på bilden. emma. hade lite tråkigt häromdagen. så vi tog med oss kamera och cykellampa in på handikapptoaletten. som vilka normala ungar som helst.
där visade jag emma som blev sjukt imponerad, hur man kan ta med lång slutartid och rita med en lampa mot kameran. det är sjukt skoj. och detta blev de fina resultaten. emma den lilla ängeln.
.
tack och hej leverpastej.
Elton John – Candle In The Wind
.

.
EMMA var mycket mer proffs på det här än mig. även fast hon aldrig prövat förr. för på bilden ovan så försöker jag skriva mitt namn. vilket inte syns alls.
medan emma utan svårigheter skrev sitt namn flera gånger om.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0