FJÄLLRÄVEN.

.
IGÅR så åkte jag och resten av min familj plus jonas som sedan kom, till intersport, eller sporthuset, eller vad det heter.
då fick alla fall ett par vanliga mjukisbyxor följa med mig hem. PLUS en efterlängtad fjällrävenjacka med ull i. hur mysig som helst. en militärgrön. typ det bästa köpet. kostar kanske mycket. men den håller och jag lär ju kunna ha den i väldigt många år. det blir årets vinterjacka plus en tjocktröjs än rdet är som kallast.
.
tack och hej leverpastej.
.





Kommentarer
Postat av: juliaaaaaa

MEN GUD!!!! PRECIS EN SÅN DÄR JACKA VILL JAG HA!!! jag skämtar inte enS!!!! har letat över hela internet efter en sån där! och så är det en fjällräven! VAD I HELA FRIDEN! får panik! aaaah cornelia du är så SNYGG!!!!!!!

2010-10-11 @ 23:24:06
Postat av: felicia

den där jackan är så snygg! vad jag blir avis :)

kraam

2010-10-12 @ 10:54:03
Postat av: N&N distansförhållande mellan 2 länder.

underbara jacka ! sån ska jag helt klart ha denna vinter ! , vad kostar den om du mins det nu ? :)

2011-06-23 @ 17:09:22
URL: http://natalinikola.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0