GOTT FOLK.

.
HAR haft en mysig dag. första dagen på lovet. dock så vaknade jag redan vid tjugo över tio vilket kändes sjukt ovärt. men det var pågrund av att andra i familjen vägrade vara tysta. så vad ska man göra.
sen åt jag alla fall GOD frukost och städa sedan hela huset. så nu ha man tjänat lite extra kosing till när man drar till UPPSALA på onsdag med gott folk! sjukt kul!
.
sen när det hade tagit hela dagen så bakade jag sedan kakor med min underbara lillebror ända tills min föräldrar plus jonas kom hem.
jag och jonas hade nu en väldigt värdefull kväll då vi pratade tills läpparna torkade och tankarna tog slut, sen blev det mat och SAW 6 eftersom att jag bara är tvungen att ladda upp inför tisdag då jag ska se sjuan!!
tack min finaste för en mysig kväll!
.
tack och hej leverpastej.
.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0