JULIA HELLEDAY ARTON HELA JORDSNURR.

.
GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRTTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS GRATTIS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
.
från mig får du hela arton stcken GRATTIS! min älskade syster!
så sjukt vad det är konstigt att du fyller ARTON redan! vad händer, fattar inte vart tiden försvinner. det är inte riktigt klokt! men klokt eller inte. du fyller hur som helst år! och jag hoppas att du får en underbar fördelsedag!! du är den bästa som finns! synd bara att du är så långt bort, annars hade jag kramat dig till du dog! finns ingen hellre som jag vill kram nu än dig! du står absolut högst upp på min "att-krama-lista". så det blir många kramar sen när vi väl ses nästa år i USA. din dag kommer bli toppen! och lycka till med ditt hippiekalas!
.
kram älskar dig!
/din syster
.
tack och hej leverpastej.

Kommentarer
Postat av: sara

har inte hon någon blogg? o:

2010-10-30 @ 13:09:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0