MEET ME HALFWAY.

.
IDAG blir en fin dag. är så glad för snön och att den lyser upp morgonmörkret. då blir man piggare och gladare.
jag ska idag till stan och se min vackra vän sofie gå modevisning i MVG. hur roligt som helst!
men innan ska jag träffa jonas på strömpilen och vara där ett tag innan vi drar oss mot stan.
och jag har kanske inte nämnt det men det var tänkt så att jag skulle vara hårmodell denna helg. bli klippt av något företags frisörer och typ visa upp det sen eller något. men då blev det lite krux med det så det skulle inte bli något. men nu kankse det blir änd¨å. det är inte säkert men kanske. tänkt bara berätta det så ni vet om jag inte bloggar så mycket denna helg. hehe.
.
efter modevisningen idag alla fall så ska jag hem till jonas mysiga hus och göra allt roligt som kan hittas på.
var alldeles för längesen nu.
.
tack och hej leverpastej.
Black Eyed Peas – Meet Me Halfway
.




Kommentarer
Postat av: Anonym

Vackra Cornelia, vad du är snygg verkligen. Och vad härligt med snö. Ha en trevlig helg mormor

2010-10-23 @ 11:56:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0