ONSDAGAR.

.
TRÄFFADE den vackra tjejen i svart och mönstrad halsduk idag efter den långa skoldagen. hade sista lektion dans. eller snarare cirkelträning. och alla ni som vet vad det innebär kan ju bara lida med mig. ingen kraft kvar nämligen. och sen så har jag ju dans på onsdagar också. vilket jag insåg idag att det inte var den bästa kombinationen att dansa typ fyra timmar i streck. he.
men det är ju kul. alla fall dansen efter skolan. den på skolan är bara jobbig.
hur som helst så träffad ejag olivia. bara lite sådär enkelt, bara för att ses mer än bara en gång i veckan. MYS.
underbar flicka.
.
tack och hej leverpastej.
.


Kommentarer
Postat av: Olivia

utan dig inget mig!! :*

2010-10-14 @ 09:48:26
URL: http://ettsyfte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0