RÖDHÅRIG.

.
OJOJ jag har nu gått och blivit helt röd på skallen. rödhårig!
nu undrar ni hur detta hände. jo.
kommer ni ihåg att jag i det senaste inläget snackade om en hårmodellsgrej? mm.. det blev av och ig¨år var uttagningen och idag vard de klippning och stylinbg av hår som gällde. och imronn är själva visningen, med catwalk och sånt, med mycket smink, kläder, hår inför flera frisörer fr¨ån hela landet. AH. jag dör. mend et är sjukt kul!!
.
så här ser jag ut nu alla fal! sjukans ovant. blir rädd när jag går förbi en spegel .men det blir ju bra efter ett tag. försöker vänja mig vid att mitt hår lyser. det är nämligen mycket mer lysande rött än det sysn på bilderna.
men det är kul att pröva något nytt!
.
tack och hej leverpastej.

Kommentarer
Postat av: Linnea.

Gaah vad fint! Jätte!

2010-10-24 @ 17:01:17
URL: http://turnitoff.blogg.se/
Postat av: juliaaaaaaa HHHHH

på DEN TREDJE bilden skulle man kunna tro att du är MINST tjugoooo år!!! HELT ÄRLIGT. du har blivit så stor cornelia!!!!! SNYGGGGGGG är du också.

2010-10-24 @ 17:40:52
Postat av: Jannike

vad roligt! jag ska på visnigen imorn:D

2010-10-24 @ 17:50:44
URL: http://jannikesfashion.blogg.se/
Postat av: Mamsen

Snyggt! Du passar i många färger! Lycka till idag med visningen / Kram

2010-10-25 @ 09:29:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0