SE KLART.

.
IDAG har det varit en väldigt trött dag. man är ju typ aldrig helt pigg. men man känner ju när det är riktigt illa. det är nog väldigt mycket ens eget fel. för när man går upp, går och lägger sig och hur man spenderar sin tid. men ändå. skolan tar ju så mycket kraft av en. helt sjukt.
igår alla fall så hade jag både cirkelträning i två timmar på skolan och sedan en och en halvtimmes dans efter skolan. så nu är min kropp stel som stryk. har träningsvärk i varenda del av kroppen. gör typ ont till och med när jag går, i magen.
sen träffade jag jonas och vi skulle se bio. "i rymden finns inga känslor". men när vi väl kom springandes ill halv tio in på filmstaden så visar det sig att filmen började redan vid nio. så då fick det bli action-film istället med angelina jolie. SALT hette den. den var faktiskt väldigt bra.rekommenderad.
detfår bli i rymden finns inga känslor någon annan dag.  det var en härlig men utamttande dag alla fall.
.
tack och hej leverpastej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0