SOM ATT VAKNA FRÅN EN DRÖM.

.
IDAG har jag varit i skolan. för igår var jag sjuk och var då hemma. mådde sjukt konstigt. men idag så.
en helt ok dag ändå för att vara tisdag.
var försörsta gången på en evighet, inte trött. kändes jättekonstigt. som en helt ny känsla. som att vakna från en dröm. jättehärligt!
det blev alla fall en helt oplanerad eftermiddag alla fall. jag hade för första gången på väldigt änge inget jag sklle göra.
och jag skulle åka hem, men var så desperat av att träffa någon och göra något. men visste intevem jag skulle göra nåt med.
men då träffar jag min fina vän emma och några minuter senare träffar vi min andra fina olivia. så vi gick lite på stan och bara babblade på. MYS.
sen var det dags för emma att åka hem. d gick jag och olivia till frasses. eheh. och stoppade i oss en stripsmål. blev en härlig dag.
.
tack och hej leverpastej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0