TOMTEN JAG VILL HA EN RIKTIG JUL.

.
TÄNKTE bara dela med mig av min desperata jullängtan. det är helt sjukt vad jag taggar. vissa kanske tycker att det är förskräckligt tidigt. det är det också. ja vet inte hur det hände. tror det var snön som började falla. och då lockade julsånger. och nu är jag som helt besatt av julen. vill ha jul nu. en riktig jul. en sån där som när man är liten.
jag har till och med gjort en julspellista på spotify. kunde inte motstå. jag går omkring och nynnar på klassiska julsånger och tjatar om hur mycket jag längtar.
så mysigt med jul. plus lov. underbart.
.
och på grund av denna julkänsla så är jag ju bara tvungen att dela med mig av lite julinspirerade bilder på emma. MYS.
tagga lucia. då midgårds musikklasser ska ha typ det finaste och största luciatåget ever! härligt värre.
.
tack och hej leverpastej.
Busungarna – Tomten jag vill ha en riktig jul
.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0