YOGATERAPEUT NÄSTA.

.
ÄR nu hos denna tjej. vi pluggar för fullt. så duktiga. dock kör vi parallelt med facebook. men vadå. vi har ett behov. hehe.
emma sitter just nu för stunden och kör högläsning om yoga för mig. yoga är seriöst helt sick. de snackar typ om att man ska ta något saltvatten i en kanna och rensa näsan och en massa skit. helt stört. men nä vadå.
det står typ också att man inte ska bli rädd om man mår dåligt och typ börjar grina efter ett yogapass för det är tydligen helt "normalt". då kan man bara söka upp en yogaterapeut stå det. hahaoch det är exakt så jag och emma har känt oss efter varje pass. så det blir väl yogaterapeut nästa.
.
tack och hej leverpastej.

Kommentarer
Postat av: underbaraclara

haha, ja med en man som yogi så kan jag intyga att det låter helt knäppt. Men yoga är fantastiskt. Den där näskannan de talar om finns på Apoteket och jag använder min mot pollenallergi. Och ja - man mår ofta dåligt efter yoga eftersom den löser upp spänningar som satt sig i kroppen vid sorg, stress och depressioner.Och börjar man bearbeta dessa spänningar så händer det grejer. Precis om att många som ger massage får sina patienter att börja gråta. Det är jobbigt men nyttigt. Knäppt men sant :)

2010-10-06 @ 13:05:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0