BACK IN TIME.

NU är jag tillbaka hemma i huset och sitter för stunden och väntar på olivia som ska komma hit och mysa med mig. vi kommer mysa med plugg (om man nu kan det?) och bakat fika framför en varm brasa. sedan bastu och annat myspys. härlig kväll innan skola. längsen hon var här nu på riktigt. inte ok. men nu kör vi.
.
har då i helgen varit i norrmjöle på en underbar församlngshelg med gott folk. hur mys som helst. jag och sofie och andra folk hade skoj skoj skoj.
kan berätta mer sen.
här får ni lite försmak på bilder jag tagit i helgen. kommer fler sen.
.
tack och hej leverpastej.
.








Kommentarer
Postat av: bitte

Hej skulle du vilja va snäll och gå in på den här länken



http://nelly.com/newProducts.asp?qNavigation=&qNavigationId=4&navName=senast-inkommet-man&genderName=klder-fr-kvinnor&query=&campaignpage=campaign_template_id_66&language_id=1&urltype=rewritten&keep=nyheter



Och rösta på den tjej det står Linda Anderson på.

Skulle bli väldigt väldigt glad ifall du vill hjälpa mig.



Kram

2010-09-12 @ 18:09:23
URL: http://www.lovemercury.se
Postat av: mormor

Hej gulle Cornelia, har hört att ni haft trevligt under församlingsveckan. Ha en bra skolvecka.kram fr mormor

2010-09-12 @ 19:23:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0