BEN AND JERRY'S.

FÖRRA torsdagen den nionde september vecka trettiosex. då hände något som vi alla väntat på. HEHE. nämen som jag har väntat på. Jonas smakade ben'n'jerry's- glass. Half baked för att vara mer precis. han har aldrig smakat det förut. och jag har tjatat på om att han måste det för dte är verkligen en fruktansvärt god glass. Underbar. dyr, men underbart god.
Så innna vi sågs så körde jag til willys för att köpa glassen och träffade han sedan med den i handen.
Han hade nämligen bestämt sig för att aldrig smaka. verkligen bestämt sig. men jag tjatade och tjatade. och sedan i somras var han i paris med familjen. och då skulle de köpa ben'n'jerry's- glass på disneyland. han tog ingen glass då för han ville äta det för första gången med mig. och så böev det. dokumenterat och allt. hehe. lite väl hetsigt kan vissa tycka. men skojsigt.
.
tack och hej leverpastej.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0