DÄR MED BASTA.

.
MIN KÄRA VÄN olivia är på besök och vi myser och pyser. har gripit tag i kameran och fotat ute i disvädret. skön känsla. exprimenterade lite med stilar. och slutade på detta vis som bilderna visar. med andra ord helt motsatsen till hennes vanliga stil. men det var kul att kolla hur det passade sig. vilket det verkligen gjorde. men olivia påpekade många gånger hur hon verkligen tyckte det var snyggt men skulle aldrig kunna ha på sig det för sin egen del. söt.
vi fotade alla fall och detta är då två vackra bilder som togs för bara några timmar sen. och ni får se fler sen.
.
nu ha vi suttit och pluggat ett tag alla fall. vid varisin dator. hon med sin nya och jag med pappas. hon har ju fått sin dator. jag fick ju aldrig min i fredags. försenade såklart. så det blir imorrn eller något.
nu: basta. oc därmed basta. haha.
.
tack och hej leverpastej.

Kommentarer
Postat av: JULIAAAA

olivia var så himla snygg i det däääääääär

2010-09-12 @ 23:27:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0