DE TOMMA STEGEN. DEL 2.








.
FLER
bilder från gårdagens fotosession med denna bruden.
hade väldigt skoj. det sysn kanske inte på bilderna men det var galet svårt att hålla balansen på de där gamla mjuka däcken som var fyllda med regnvatten. svårt att gå på vill jag lova. och detta ställe befinner sig precis vid rusta. så det var inte direkt i skogen där ingen kunde se. nädå. flera undrande blickar kollade snett på oss. kan tänka mig att det inte riktigt såg helt normalt ut. att två tjejer klättrade omkring på en stor hög med däck. men men. vad gör man inte för a great time och bra bilder. liksom.
.
idag är det fredag oc sista dagen på veckan. heöt sjukt vad snabbt det går. redan helg. i helgen ska jag alla fall på församlingshelg i norrmjöle. det blir najs. så kommer nog inte bli någe bloggande i helgen. men när jag kommer hem blir det bildbomb bara för att förbereda er. hehe.
nu: skola.
.
förresten. ser ni på idol? sjukt kul varje år att se alla mindre bra. lite taskigt att skratta kanske. men men.
fast dock så tycke jag att det var nästan bara bra i år. vilket är lite tråkigt aå här från början. haha.
.
tack och hej leverpastej.
Lars Winnerbäck – Dom tomma stegen
.











Kommentarer
Postat av: Olivia

AWESOME!! :D

2010-09-10 @ 14:46:41
URL: http://ettsyfte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0