FATSO.

.
HAHA igår efter att mamma hämtat mig i stan så bestämde vi oss för att göda upp oss själv. och efter flera tankar fram och tillbaka så kom vi fram till att maxi skulle bli nästa stopp. Först hade vi tänkt NK men det är så ruggigt dyrt och inte alls så speciellt goda grejer ändå. så maxi blev det. vi köpte allt möjligt "slisk". som vi brukar kalladet. vet inte riktigt varför men. typ att det  är lite sliskiga saker men man tycker det är gott ändå. så ja.
vi köpte tre wienerbröd med choklad, två glasswienerbröd, en fetstor limpa, ett oreospaket, jordnötsmör, nutella, lemon curd, nästan ett kilo godis och en flaska portello. hahah. fatso.
det låter väldigt fett och äckligt när ma räknar upp det så här men det var sjukt gott alltihop.
vi ha långt ifrån ätit upp allt än. så detta blir väl den framtida frukost, lunch, middag nu då. haha nä. men.
det vra lksom en sån här dag då man verkligen var sugen på en massa slisk och grejs.
när vi åkte ifrån maxi så skrattade vi bara åt oss själva för att vi var så patetiska. men men.
mamma tog upp den uppenbara fråga. hur kan man egntligen vara sugen på en massa fett och socker? är man så desperat. haha antar att människan funkar så.
vi åkte alla fall hem och la upp allt gott och satt och fetade oss framför en film vid namn peakcook. jag vet inte riktigt vad jag ska säga om den filmen. men. den var inte jättebra. kallad triller, men det tycker jag inte riktigt att den passar in på.
.
igår gick jag och la mig hyfsta tidigt faktiskt. och precis när jag hade lagt mig sängen så insåg jag att jag gick och la mig tidigare på en lördag än på vardagarna. hur är det möjligt. jag har hört att det brukar vara tvärt om. weird. haha.
.
.
HAR ni sätt föräldrfällan. då vet ni att de där äter oreos med jordnötsmör. jag och mamma blev så taggade så vi var bara tvungna att pröva det. jag fick en massa minnes från yngre dagar. oj vad gammal jag får mig att låta. nä men. jag tänker bara på varje gång jag och julia har sätt den och undrat vad det var de åt. vi förstod inte att det var oreos och jordnötsmör. och sen blev vi väldigt nöjda när vi väl upptäckte det. saknard en tiden.
.
tack och hej leverpastej.

Kommentarer
Postat av: julia

alltså jag äter helt ärligt jordnötssmör till lunch ibland, typ IDAG til exempel, jag har en massa morotsstavar, selleristicks och paprika som jag tänker doppa i jordnötssmör! GOTTT HWHEHEHEHEHEHE

2010-09-20 @ 12:49:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0