HELLEDAY.

.
BJUDER på två till bilder tagna av marika. för jag har inga bilder att lägga in idag. och har ingen ork till at leta upp någon heller. man kanske egebtligen inte ska berätta spnt poå sin bloggg. men så är det.
idag var verkligen en icke-skola-dag. jag ville verkligen inte gå upp när klockan ringde. det var så jobbigt. ibland kommer såna morgonar. ochde är så ruggigt dryga.
och bättre blev det inte av att vi hade matte direkt på morgonen.  men jag och emma (som också var väldigt trött) tog oss igenom det. haha.
sen jhade vi en massa lektioner och bland annat engleska-screening. ett test på hur mkt engelska man kan. har ingen aning om hur det gick. ska inte tro något utan får se sen.
resten av tiden efter lång skoladag spenderades med jonas och sedan inne på umeå dansskolas golv. det var najs. men de är så jobbigt att jag går med nybörjare. jag har jju gått en termin redan och nu går jag i en grupp med nybörjare och folk som gått en ternin redan soom jag. och det verkar bara vara noobs så. det suger. för då kör hon igenom typ bara grunder och jag kan verkligen allt redan. det kan låta lite för självsäkert. men jag kan verkligen grunderna. aja. det är bara och bita ihop. eller somna haha. nämen det blir nog bra.
.
tack och hej leverpastej.

Kommentarer
Postat av: Anonym

sötnos bit ihop Mormor

2010-09-07 @ 05:36:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0