SOM EN DANS PÅ ROSOR.

.
IDAG har varit en trött dag. men ändå helt okej. hade diverse lektioner och under matten hade jag turen att få gå en kvart tidigare för att bli fotad av marika till en uppgift. Det är alltid lika kul att bli fotad av marika, för hon har alltid så roliga idéer. denna gången fick jag äran att bära en stor turban i lila och grönt på huvudet och ett paljettlinne. härligt.
hade yoga för andra gången idag. kan inte riktigt säga vad jag tycker om det. för det är som inte så kul. men ändå intressant och skumt. det är som inte jättejobbigt för kroppen utan mer psykiskt. man mår typ dåligt. inte ok. och jag älskar verkligen att vi ska ha det i typ två veckor till.. blä.
.
Dansade modernt idag med sofie min kära vän och det var så otroligt kul!!!! Har taggat  det länge nu och taggar det bara mer nu. tycker verkligen om det!!
har nyss pratat med jonas. härligt. och imorrn så ärdet redan torsdag. hinner inte emd. vart tar dagarna vägen går så sjukans fort. ska imorrn till tandläkarn för att fixa min tandplast. och inna kommer jag och emma nog att åka till ett ställe på ersboda och fota. det blir najs.
.
nu: sängen.
.
tack och hej leverpastej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0