VOTE, WALK, TALK, DRIVE.

.
JAG och mamma bestämde oss för att ta en promenad i det underbara höstvädret. och samtidigt gå och rösta när vi ändå var igång. eller alltså hon skulle rösta.
se fortsatte vi från röstningen mot promenad. vi gick till vattnet som vi lyckligt nog har ganska nära. det vra jättemysigt att få prata och bara umgås med min mor. fin tid.
och det var också härligt med en promenad. det händer inte så ofta. men nu så.
.
sen när vi kom hem så drog jag och mamma iväg med bilen till en parkering där jag för första gången skulle försöka starta en bil och så. ni kanske tänker. men det är ju inte så himla svårt. inte så stor grej. men det är det för mig. det var enkelt att starta det var det. men sen när det kom till alla pedaler så blev det lite svårare. en efter några motorstopp och omstartningar så kunde jag ändå hyfsat. jag kan faktiskt stolt skryta med att mamma sa att jag var duktigt och att jag hade lärt mig snabbt. så jag är glad.
.
nu ska mamma lära mig använda gräsklipparen. får se hur det går.
om ni undrar vart resten av min familj är så ha william varit på golfen typ hela dagen och pappa glassar i barcelona med jobbet.
.
.
tack och hej leverpastej.

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Men vilken härlig dag ni haft! Sköna bilder och nya erfarenheter från platsen bakom ratten!

2010-09-19 @ 16:10:25
Postat av: Anonym

Vad ni är härliga, kul Cornelia att du fått pröva köra, jag kan hjälpa dig hahaha. Vad söta ni är båda du och mamsen. krammmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

2010-09-19 @ 21:40:22
Postat av: Olivia

SÅ otroligt mysigt!! :D

2010-09-21 @ 16:12:00
URL: http://ettsyfte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0