LONGING FOR EASTER.

tee - MUSE. skirt - julia's. shoes - olivia's. bag - t-shirt store.
.
älskar numera att välja kläder. eftersom jag har något nytt att leka med. mitt nya hår. har börjat vänja mig vid att se något annat än den vanliga looken i spegeln. amazing. det är så roligt med förändringar. man blir inte uttråkad. inspirationen kommer mer nu.
.
hoppas alla har haft en bra helg. det har definitivt jag. och nu siktar vi mot det kommande påsklovet. endast två veckors kamp.
och endast två månader tills jag får träff min älskade syster igen. America here i come!
.
translate: my inspiration is back and I love to experiment and be kreativ now. feels lovely. all because of my changed hair. diffrent look need some diffrent or ju new inspiration. I won't get bored for a while now.
.
hope you all have had a great weekend. I sure have, and now there is only two weeks left to the Easter holiday.
and just two short months until i get to hug and kiss my dear sister, America here I come!
.
tack och hej leverpastej.
.
.
förresten så har jag skaffat mig en vacker tygpåse att hänga på axeln. med the Beatles påtryckta. förutom att två pers är utbytta mot en bil i mitten. aja. glad alla fall.
.
translate: new bag with The Beatles on. love it!
.

Kommentarer
Postat av: JULIAAAA

är det där min kjol?!

2011-04-03 @ 18:11:31
URL: http://juliagoesamerica.blogg.se/
Postat av: Runa

Älskar hur du klipt och färgat ditt hår!

2011-04-03 @ 21:02:28
URL: http://runatuna.blogg.se/
Postat av: Olivia

JUST sooooo beautiful!!

2011-04-04 @ 08:43:28
URL: http://ettsyfte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0