LOOKING AT A DIFFERENT IMAGE.

.
idag bär det iväg mot ett spännande ställe. frisören. lika nervös varje gång för man har ingen aning om hur förändrad man kommer vara när man kommer hem. och den här gången är det extra speciellt. för min tanke är FÖRÄNDRING. så imorrn händer det som jag funderat på ett tag nu. jag ska klippa kort. eller alltså inte kort KORT. utan typ en längre page. fast utan den kortare delen i nacken. bara lika långt överallt. bort med slitet hår. hej ny cornelia. kommer bli en helt ny spegelbild att se på. vilket kommer vara extremt intressant och roligt.
förändringar behövs. men det är inte förrän man samlat mod till det som det händer.
.
nu har jag bestämt mig. och jag vet att det är mångs som tycker att det är dumt att klippa bort det långa fina håret. jag vet. hör det hela tiden. men jag har bestämt mig och jag får lära mig att älska det.
.
translate: today I'm going to the hairdresser, to cut my hair. obviously. But this time it's different than before.
this time I'm going to cut off a larger part of my hair. Cornelia is going short hair.
I need a difference, so I will make a different. cut my hair, color it, and be happy. so happy I'm going to get a new morror image to look on.
.
tack och hej leverpastej.

Kommentarer
Postat av: felicia

jag klippte av hela mitt hår till kort, för snart två år sen och oj vad jag ångrar mig.. tänk noga innan du gör de :D men de blir säkert jättte jätte fint:)

2011-04-01 @ 11:20:01
Postat av: Lydia

go for it!!du kommer passa jättebra i det!

2011-04-01 @ 14:59:36
Postat av: FowZie

även om det inte finns någon åldersgräns på vissa saker och ting.

Så finns det ändå en osynlig lag som gör att man inte kan få det man vill ha.

Är det rätt tycker du ? Vore det inte enklare om man kunde beställa det vad man ville ha direkt in i vardagsrummet?

2011-04-02 @ 14:09:09
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0