PEARS, BRIE AND SOME SORT OF SALAD.

.
detta var min frukost igår. för igår. lördag. var jag helt ensam hemma, bara jag och jag och katten förståss. fast hon var mest ute på egna äventyr.
så jag tog den tid jag hade och gjorde en riktig frukost för omväxlingens skull.
äggröra, flingor med jordgubbar och mjölk, varm choklad, baguett med brieost, päron och röd mangold (som det tydligen kallas) och några apelsinklyftor. underbart gott med bara synen och helt otroligt gott för smaklökarna.
.
idag blir det dock ingen lyxfrukost. jag ska nämligen iväg mot kyrkan för att dansa och kanske, kanske inviger jag moppesäsongen idag. vi får se. ha en skön dag!
.
translate: I ate this for breakfast yesterday morning, it was awfully good. scrambled eggs, cereals with milk and strawberries, some orange, hot chocolate and a sandwich filled with pears, brie and some sort of salad (I think it's called mangold). everything lovely. I was quite full after eating all that up I can tell you.
.
I am not eating  such a deluxe breakfast today, I heading to the church to dance and don't have the time. so sad. but that's life really. have a great day!

Kommentarer
Postat av: Marlene

Hej! :) vad är det för kyrka, och för dans? Är du kristen? Väldigt fin blogg du har! <3

2011-04-24 @ 22:29:37
URL: http://acupofh.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0