GRYM KÄNSLA.

.
jonas and I by marika.
.
idag slutade jag mitt på dagen och drog mig mot staden. jag har nämligen kämpat efter att få tag på den vita virkade västen från HM ett långt tag nu. men  det har varit en hel del problem med att hitta den och så. i måndags fick jag veta att den skulle komma i butik på torsdag, idag alltå. vilket gjorde mig överlycklig eftersom att då hade jag ju inte missat den. men idag slänger jag mi iväg mot butiken och ingenting. ingen väst alls, den finns bara i utvalda städer (dvs inte Umeå) och på internet är den slutsåld. det är väldigt fjantigt egentligen för jag vill ha den så mycket att nu när jag inte fått den så mår jag dåligt. inte ok alls. jag brukar inte bli, verkligen inte över kläder. men det var något med västen som gjorde att jag var tvungen att ha den. men icke.
.
tänk in dig i situationen, att du har velat ha något under en väldigt lång tid och hållt utskick efter det och hållit dig uppdaterad och till och med inställt påminnelser på mobilen. sedan när du har chansen så får du det inte. grym känsla.
.
förresten fotografierna ovan fotade marika på mig och jonas för ett tag sen till hennes systers modetidning. med inspiration inför sommaren 2011. skoj.
.
translate: been desperate for a cute knitted white vest for av very long time now. and today it was going to be released in the store but when I got there, the room was emty for cute knitted white vests. and now I am so sad.
.
photos above are taken by lovely Marika a While ago. and as you can see Jonas and I were models. inspiration for summer fashion 2011. enjoy.
.
tack och hej leverpastej.

Kommentarer
Postat av: Olivia

sjukt najs bilder!! :D

2011-04-14 @ 13:50:13
URL: http://ettsyfte.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej Cornelia vilka fina bilder/mormor

2011-04-14 @ 15:37:04
Postat av: JULIAAAA

DID YOU JUST WALK OUT OF VOGUE MAGAZINE OR WHAT!?!?!? this is the freggin coolest thing ive ever seen.

2011-04-15 @ 04:14:33
URL: http://juliagoesamerica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0