FEATHERS N' EARCUFF.

.
har nu skaffat mig två nya smycken. två örsmycken jag velat ha väldigt länge. men har inte hittat de någonstans i stan. bara på internet, mend det kostar ju skjortan sånt där. så jag tog tag i det med mina egna händer. det som inte går att hitta får man göra själv. så jag satte mig och gjorde två örhängen.
.
.
ett längre och maffigare fjäderhänge att pryda mitt ena öra med. har velat ha ett fjäderörhänge som är lite längre och större än de vanliga mindre som finns att köpa. gjorde det själv i mörk lejongult och plommonröd och detta blev resultatet.
.
.
och en EARCUFF såklart. som jag har blivit så kär i. gjorde två försök. och den sista blev bäst. den ovan. så enkel och inte allt för synlig. man behöver inte ens en piercing för att bära denna. fantastiskt. gillar den djupt.
.
tack och hej leverpastej.

Kommentarer
Postat av: Olivia

SJUKT SNYGGT !!!

2011-02-07 @ 08:51:18
URL: http://ettsyfte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0