FILOSOFERAR BLAND BÖCKERNA.

.
sitter stans bibliotek och filosoferar. ska snart bege mig iväg mot bussen som pekar mot skogen där min pojke bor. ska hjälpa han fixa irodning för kvällen då vi ska grilla och köra skoter med unite.
dagen har gått snabbt som bara den. och jag hann inte ens andas innan jag hittade mig på stan nu igen. längesen jag verkligen letade efter kläder eller köpte något. har lånat så mycket kläder men. nu idag så impulsköpte jag en underbar tröja på bikbok.
ni får en titt senare.
.
tack och hej leverpastej.

Kommentarer
Postat av: ida

can you please write where your clothes are from? i love your clothes and the way you wear them :-)

2011-02-26 @ 01:13:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0