SVAR VI VÄNTAR PÅ.

.
fick en fråga om min hårfärg.

Hej!

Måste bara säga att du har en underbar hårfärg! OCH skorna är extremt balla! Love it! Kan du inte berätta vilken färg och så du använder för att hålla den så fin? :D Skulle verkligen vilja ha den fina kopprigt röda nyansen! Har ju också också hört att röd nyans försvinner fort? Visst hade du ganska mörkt hår förut? Kan man färga mörkt hår till den nyansen utan att hålla på och bleka en massa? Skulle bli så glad ifall du svarade!:D


Tack så jättemycket för fina komplimanger!
jag använder ingen speciell färg tyvärr, har inte färgat själv utan varit hos frisör. mitt hår har gått igenom flera omgångar av rött och orange i olika nyanser. jag har nämligen länge velat ha min nuvarande färg och har fått den som jag vill genom att först färgat helt rött på mitt bruna hår. sen har jag färgat mer åt det orange-kopparfärg-hållet. plus ljusare slingor. vet inte vad färgerna som frisören använde hette. men det var en massa olika. och jag gissar på att om du går till en frisör och berättar hur du vill ha det så kan hon/han nog hitta på något liknande.
och ja. röd nyans försvinner väldigt fotr även om det är permanent färg. men glansen av rött finns fortfarande kvar men håret blir mer åt det orange hållet.
jag har inte blekt mitt hår alls. jag hade brunt hår innan, men egentligen har jag blont hår. men det gick bra att färga direkt på det bruna, men det rä ju helt olika hur hår reagerar. men du kan alltid få som du vill tillslut. och jag tror inte du ska behöva bleka om du ahde lika brunt som jag. men du får pröva dig fram.
lycka till!
och hoppas du fick tillräckligt med svar, annars är det bara att fråga mera.
.
tack och hej leverpastej.

Kommentarer
Postat av: Julia

Åh, tack så jätte mycket:D Vad snällt av dig att svara! Japp, det får nog bli frisören för min del också;P På något sätt måste det ju gå! Få försöka skaffa mig en frisör tid så snabbt som möjligt:)



Kram

2011-02-09 @ 15:43:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0