TRIVS I DET JAG VÄLJER.

.
"vars kommer den genomskinliga tröjan du har på dig ifrån?"
.
fick alltså frågan om tröjan ovan. eller kanske ska säga tröjorna. har nämligen två svarta tröjor som är transparenta. eller den nedersta är min systers.
de båda tröjorna är faktiskt mirakulöst underbara MONKI. min syster köpte sin tröja (nedersta bilden) för ganska längesen på monki. och jag köpte min för bara några veckor sen på monkis rea. verkligen att rekommendera om de fortfarande finns kvar.
som ni ser så är min helt genomskinlig medan min systers har en svart täckande body också.
hoppas det blev ett tillräckligt bra svar på frågan. annars är det bara att fråga mera.
.
tack och hej leverpastej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0