MEDIEFASTA GOTT FOLK.

.
MÅSTE JU BERÄTTA VAD SOM HÄNDER NÄSTA VECKA.
det är nämligen så att jag går en kurs som heter mediekunskap. och där har vår lärare bestämt att vi ska pröva på mediefasta. så det är vad vi ska göra. vi ha delat in oss i grupper och bestämt regler. jag är med malin, hanna, julia och alicia. vi ha bestämt oss för att köra hårt i fem dagar. alltså från och med nästa vecka från måndag klockan 08.25 till fredag när vi slutat klockan 14.45. vi har ju då bland annat tänkt att vara utan internet, msn och liknande. så det innebär ingen kontakt alls via internet och ingen via telefon i stort sätt heller eftersom man inte får smsa eller ringa via mobilen endast hemtelefonen. det kommer bli en sjuk utmaning. men jag ska klara det.
så om det är något nästa vecka ni vill, då får ni ringa. för man får svara.
.
sen så får man också sitta vid datorn men fortfarande inget internet, emn spotify, tetris, redigera bilder osv. det är tillåtet. så det lär det väl bli mycket av. men tyvärr bara ett program per dag, det vill säga endast ett serie-avsnitt per dag. det känns jobbigt.
.
tack och hej leverpastej.

Kommentarer
Postat av: JULIAAAA

DET HÄR VAR DET VÄRSTA JAG HAR HÖRT. hur ska jag klara mig utan kontakt på en VECKA!?!?!?

2011-01-20 @ 13:05:02
Postat av: kristina

åhhh! det var sjuukt kul! :D :D asmysigt! jag bara var med massa vänner och spelade sällskapsspel (dock var ni lite mesiga ändå..vi körde med INGENTING, haha)

lycka till! :D

2011-01-20 @ 14:40:18
URL: http://melodyofyou.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0