NEW YEAR'S EVE.

.
FÖR ER SOM INTE HAR UPPMÄRKSAMMATS OM DET ÄN. så är det nu officellt 2011 första dag. 1/1-11. hehe väldigt kul att skriva bara. men ännu roligare blir det den elfte november.
.
vet inte riktigt vad ni tycker om årets nyår. men. min har varit top 10. fem av fem toasters. bra helt enkelt.
dock lite stressig. skulle hinna till stan innan tolvslaget bland allt annat folk. men det blev väldigt kort om tid och det blev till att spring. i klackskor och väska på axeln. inget att rekommendera. och sen hann jag inte få den här originella new-year's-eve-movie-kiss vid tolvslaget. för jag och min pojke var inte bredvid varann då. för han kom lite senare. men bara någon minut efter fick jag vara i hans famn ändå. vilket gick väldigt bra det med.
.
ska berätta mer om min natt och kväll sen med bilder, men nu film med familjen.
.
tack och hej leverpastej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0