RYCK SISTA DAGEN.

.
JAG HAR GLÖMT BERÄTTA ATT JAG HAR GJORT OM PÅ MITT RUM.
fick ett ryck sista dagen på lovet att jag skulle göra om i rummet. var så sjukt less på hur det såg ut. så jag rotade i garaget och rörde omkring. blev riktigt nöjd fakiskt. hade ju en massa ramar emd kort i på väggen, nu har jag tagit ner några och ställt de på lite olika ställen i rummet. det blev som lite mysigare att ha bilder överallt än på en enda vägg.
.
trivs i mitt nya rum och jag har dessutom ställt till en säng bredvid min så nu har jag en dubbelsäng och två täcken. helt underbart.
sover seriöst bättre.
.
dessa bilder är alltså bara detaljer i mitt rum, ni får se helheten sen när allt är klart. har nämligen mycket kvar som jag vill göra. har sådan inspiration för stunden.
.
tack och hej leverpastej.

Kommentarer
Postat av: kristina

wow! ser hur fint som helst ut! vill bara se fleer bilder! :D

2011-01-19 @ 23:40:45
URL: http://melodyofyou.blogg.se/
Postat av: JULIAAA

JAG HOPPAS DU INTE TAGIT MIN SÄNG ELLER MINA TÄCKEN. buuuuuut besides from that. i LOVE it.

2011-01-20 @ 00:20:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0