URSÄKT.

.
JAG OCH DENNA B-RUD DROG OSS MOT STAN. för att leta lite smågrejer på stan. hittade dels det vi sökte och sedan bestämde vi oss för att fika på restaurangen/fiket ovanför åhléns. var sjukt längesen man var där. så dit bar det iväg.
men när vi kom upptäckte vi att det var helt tomt nästan i hela fiket. det satt två till personer där. annars inga andra än personalen som bestod av en person. en praktikant och en weird snubbe som vi gissade också jobba där. han gick omkring och pratade med oss. det var väldigt creepy hela grejen. för tillslut var vi helt ensamma bara jag och olivia tillsammams med personalen. och det kändes väldans konstigt. därför fick vi komma på en ursäkt till att lämna stället snabbt som ögat.
.
för att sedan dra sig mot café station och smaska på deras mumsiga morotstårta. underbar. där kände vi oss hemma.
vi brukar alltid gå dit. men den här gången ville vi pröva något nytt. men jag tror vi kommer hålla oss till det gamla hederliga istället framöver.
underbara timmars prat med min flicka.
.
tack och hej leverpastej.

Kommentarer
Postat av: Olivia

aaaaw :*

2011-01-14 @ 16:33:39
URL: http://ettsyfte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0