NYÅRSAFTON I EN BUNT.

.
NYÅRSAFTON I EN BUNT BILDER. den kvällen och natten innehöll mycket. låter mest bilderna tala för sig själva.
.
.
sofie gjorde min otroligt vackra boll till frisyr. balfrisyr nästa.
.
.
det fina paret.
.
.
det fina paret.
.
.
god mat. härliga människor. lekar. tävlingsinriktade människor. sms-tävling. haha.
.
.
mina fina.
.
.
min älskade.
.
.
nyårskyssen.
.
efter att vi hade träffat lydia och marika så bar det va mot sofie för att vara där resten av natten.
vi hade så sjukt skoj. åt massa slisk. gott slisk. spelade superspelet rappakalja. sjöng singstar åtta på morgonen. körde "jag har aldrig". såg en film. och massa mera. skön film. som avslutades med skön sömn hos min bästa vän vid nio på morgonen.
.
.
JAG ÄR NU REDO FÖR ETT NYTT ÅR.
.
tack och hej leverpastej.

Kommentarer
Postat av: sofie

så otroligt fina bilder cornelia! :D Du är verkligen en fena på att fota! xD

2011-01-02 @ 02:31:21
URL: http://sofiekollberg.blogg.se/
Postat av: sofie

Diggar " de fina paret" nr 2 xD

2011-01-02 @ 02:32:30
URL: http://sofiekollberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0