YOU'RE JUST WORTH MORE THAN THAT.


.
JAG HAR ALLA FALL DEN MEST UNDERBARA POJKEN I MITT LIV. han gör mig bara mer och mer lycklig ju mer tiden går. blir mer och mer säker på att det är han jag ska vara med.
.
idag har jag varit hemma och slöat exkat hela dagen. tills klockan halv nio denna kväll. för då skjutsade mamma in mig till bion. där jag skulle möta jonas.
han hade nämligen överraskat mig med ett enkelt oväntat sms klockan sex. och frågat om jag ville bli bjuden på bio. och det kan man ju inte tacka nej till. så han valde filmen. han väntade på bion efter han slutat jobbat där. jag åt middag. åkte in till stan. jag köpte popcorn. och helt plötsligt blev en inte så händelserik kväll en minnesvärd stund med min man. så fint.
och efter filmens slut blev det flipperspel. hehe. ha aldrig spelat det förutom på datorn. så det var sjukt kul.
.
tack och hej leverpastej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0