MY OWN UNIQUE "LACE-JOURNEY".

.

är helt galen i spets och virkad för stunden. har en hel del planer för den virkade delen. här ska kreativiteten flöda.

kreativiteten började med en egensydd bikini. var till en början en vanlig vit bandeau-BH. jag vet vad ni tänker - att den kommer bli genomskinlig när den är blöt. men icket, för jag har nämligen sytt på virkad vit spets och det blev helt sagolikt.

man har ju förmodligen samlat på sig flera dussin badkläder under årens lopp. men jag har aldrig varit helt nöjd. men denna som jag skapat själv kan jag inte vara mer nöjd med. vill inte skryta. eller jo förresten. för den blev grymt gullig. längtar till användnin. lär inviga den i USA.

.

.

translate: This part of my life I'm living right now I would like to call the creative part. I'm deeply in love with lace at the moment, especially knitted lace. and since I have a lot of beachwears and bathing suits but I have never liked them that much, I decided to begin my own "lace-journey" with a bikini. a knitted lace bikini. so adorable.

.

guess I will use it for the first time in The US. totally wonderful. just had to brag a bit.

.

tack och hej leverpastej.


Kommentarer
Postat av: Emmie

Grymt snygg!

Vad har du för bikinitrosor till? :)

2011-07-07 @ 18:22:40
Postat av: Malin - Q r i s t a a l l ♥

Åh shit vad snygg! En sån ska jag också försöka mig på att göra :D Håller på med en annan just nu.

2012-01-19 @ 22:12:00
URL: http://qristaall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0