THEY ARE HOMIES IN THE SOUTH.

.

nu bär det iväg mot örebro och andra städer i söder.

träffa och presentera jonas för släkten, han har tyvärr inte hunnit träffa så många från min släkt eftersom de bor så långt bort. till skillnad från mig som är i princip polare med hela hans släkt. ska bli kul.

hade bäst allihopen! see you soon!

.

translate: time to lace my but in the minimal car for at least seven hours.

meeting the whole family on daddy's side. cousins, uncles and so on. will be a blast.

and for the first time Jonas will meet almost all of my realtives, accept from grandma which he has meet a lot of times before. they are homies. so excited.

.

tack och hej leverpastej.


Kommentarer
Postat av: emma

hej hopp! jag säljer skor och kläder på min blogg, ta dig gärna en titt :)

2011-06-05 @ 21:17:02
URL: http://kjoltyg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0