SÅ GOTT SOM DET GÅR.

.
har som tidigare skrivit fått en del frågor om mig själv.
försöker svara så gott jag kan.
.
hur gammal är du?
jag är 94 och fyller år den nittonde juni. så jag är sjutton om endast 18 dagar.
.
var bor du?
jag bor i kära norrland, i Umeå. inte min önskestad direkt, men jag är placerad här med min familj. kommer förmodligen flytta söderut i äldre dagar.
.
intressen?
jag har väldigt blandade intressen, många olika. för jag tycker om så många saker.
men mina främsta tycken är att fotografera tills fingarna krampar, sy egna kläder och göra extrem makeovers på gamla kläder, titta på alla möjliga slags serier, dansa en massa blandade stilar. det är några av mina intressen. sen så har man klart haft fler när man var mindre och så, som till exempel så älskade jag att klättra när jag var liten.
.
kamera?
jag har min alldeles egna Nikon D60 men hoppas på att snart uppgradera mig till en D90. får se hur det blir med det.
och vadd et gäller bjektiv så använder jag flitigt mitt macro 18-50 mm med 2,8 bländare. men annars äger jag ett zoomobjektiv 55-200 mm och ett standardobjektiv 18-55 mm.
.
hoppas du fick svar på dina frågor. annars är det bara att fråga mera. det finns en hel del frågor och svar här från förut.
.
tack och hej leverpastej.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart har du köpt kjolen du har på bilden :D?

2011-06-01 @ 09:27:12
Postat av: lisa

UMEÅ <3

2011-06-01 @ 22:38:23
URL: http://popflickan.blogg.se/
Postat av: Pegah Zarassi

Hej Cornelia! Du har så himla fin blogg med så himla fina bilder!

Jag undrade vart har du köpt ditt macro 18-50 mm med 2,8 bländare objektiv och hur mycket det kostade?



Ha det bra!

2011-06-16 @ 16:54:14
URL: http://pegahzuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0