INTELLIGENS HÖLL HUS OCH JAG LIDER AV JETLAG.

hat - bikbok. lipstick - Åhléns. lace shirt - HM. mocha vest - HM. shorts - Weekday. rucksack - beyond retro. shoes - scorett.

.

hej alla glada ansikten.

sommaren är här på riktigt nu när alla har lov, hoppas bara att vädret är lika bra i Sverige som det förmodligen är i Amerikat.

hoppas det går bra med alla sommarjobb också. jag vet att det är mpnga av er som sliter. håll ut. snart är pengarna i rätt händer.

själva ska jag ju börja jobba efter endast två dagar hemma i Sverige när vi väl kommit hem igen.

vet inte riktigt var min intelligens höll hus när jag bestämde mig för det. men det ska nog gå bra.

jag ska faktiskt jobba med gamla gubbar och gummor på ett äldrecenter. baka, prata, läsa tidningen, promenera och annat mysigt med de. så förhoppningsvis är de förstående över min jetlag. som lär hållai sig minst en vecka.

.

.

translate: god morning loyal friends.

the summer is finally here, now when everyone have their speechday and graduated. and for your sake I hope you have as good weather as we have here in Amerikat.

and I wish you all good luck on whatever work you're leaving for today. I know there are many of you who are working your ass of. you should all be proud.

as for me I am beginning my work with the oldies just three days after we've arrived in Sweden again. a bit of jetlag for sure. but it will be okay.

.

tack och hej leverpastej.


Kommentarer
Postat av: Sara*

Galet snyggt!

Och vart har du köpt dina fina solisar ?

Kram!

2011-06-20 @ 20:37:04
URL: http://lillaoktoberbarn.devote.se
Postat av: magasinprojektet

snyggt! gillar västen

2011-06-22 @ 12:29:57
URL: http://magasinprojektet.blogg.se/
Postat av: Miriam

Så himla fin klädsel!

2011-06-26 @ 17:37:10
URL: http://miialis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0