DIDN'T MAKE A GOOD TEAM.

.
en dag i stillhet. ligger hemma idag i min säng med en jobbig förkylning. men livet är ändå skönt. då jag får vila i min säng och välja mina egna rutiner som omväxling från skolan. ska försöka mig på plugg idag också. och fixa mina nya brallor.
men jag hoppas verkligen att jag blir bättre inom kort för denna vecka händer det mycket inför fire. som är en helt grym ungdomshelg på UBC nu till helgen. och jag måste må bra då. men det är väl bara att hålla sikten framåt.
hoppas ni alla mår bättre än jag!
.
translate: today i'm staying in my bed. school didn't make a good team with my terrible cold. my thought is to rest and do what i have to today. like eat. sleep. study. eat again. and fix my new pants.
see you all later. hope you feel better than me today!
.
tack och hej leverpastej.

Kommentarer
Postat av: Anonym

fan bra att vi var hemma idag alltså. vi hade bara idrott sen va alla andra lektioner inställda..

2011-03-15 @ 10:51:07
URL: http://liveit.blogg.se/
Postat av: IDA östlund

krya på dig! :)

2011-03-15 @ 11:40:02
Postat av: Olivia

cornelia. jag älskar din blogg.

2011-03-21 @ 18:12:25
URL: http://ettsyfte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0