SVAR PÅ DIN FRÅGA.


.
Hur många läsare har du per dag?:)
det har stigit de senaste veckorna. vilket är otroligt kul. men 150-190. ibland mer ibland mindre. beror helt på hur mycket jag bloggar.
.
can you please write where your clothes are from? i love your clothes and the way you wear them :-)
of course i can write where they're from, but my blog isn't entirely a fashion blog. so i won't publish pictures just because of the outfit. but if you have followed me for a while you may know that already. but i would love to write about my clothes. it's fun.
.
Hur många läsare har du per dag?
som jag skrev ovan så har jag 150-190 besökare per dag.
.
Hur många läsare har Amanda per dag?
hon bloggar för veckorevyn och har 800-1000 besökare per dag. underbar flicka. HÄR finns hennes blogg.
.
kan du inte lägga ut fler bilder på din katt Doris?
vad kul. såklart jag kan. dock är hon inte så lätt att hålla still. men det ska nog fixa sig. just wait for it.
.
vilket är det finaste ord du vet? :)
oj. det var en svår fråga. jag vet så många fina ord. både på engelska och på svenska. jag tycker inte om svenska så jättemycket, men det finns en hel del vackra ord har jag upptäckt. så språket har växt i mina ögon faktiskt.
men okej. finaste ordet. det skulle nog vara. NÄMLIGEN. det är ett så gulligt ord. känns som att det innehåller så mcyekt på något vis. förstå mig rätt. lite sådär hemlighetsfullt. mys bara. och sen är det jättekul att säga.
men jag tycker om många ord. som. synnerligen, bumblebee, cucumber, cupcakes, grädde, faktiskt. och många fler.
.
Kan du inte skriva lite fototips oftare? :P
jo det kan jag försöka göra. dock så räcker tiden oftast inte till. men jag ska försöka ta mig tiden.
.
Vilken kamera använder du? :)
min nikon D60. har tre objektiv till. lite av en standard 18-55 mm, ett zoomobjektiv 55-200 mm (som nu befinner sig i USA hos min kära syster) och mitt allra nyaste macro 18-50 mm 1:2,8. som jag bara älskar.
.
Du klär dig såå snyyggt och du ger mig inspiration. :) Jag undrar bara om du kan skriva var dina kläder kommer ifrån då du visar en outfit?
Tacksam för svar!
jag skriver gärna var mina kläder kommer ifrån. så det kommer.
.
Kan du skriva var dina kläder kommer ifrån när du lägger upp en bild på en outfit? 
Du klär dig snyyyggt, det ska du veta. ;)
som jag skrev ovan så gör jag det med glädje.
.
Jag undrar vilka bloggar du läser?
jag följer en del bloggar. men jag är rätt kräsen och följer bara bloggen om den är intresserar mig på något sätt. jag följer väldigt många vänners bloggar för det är underbart att få veta vad de har för sig varje dag eftersom man inte alltid hinner uppdatera varann varje dag face to face. sen läser jag några andra bloggar också som jag har fastnat för.

mina favoriter just nu är nog:
clara hon är så otroligt mysig och älskar att följa hennes idylliska och gulliga liv,
the cherry blossom girl hon inspirerar mig verkligen med hennes sätt att ta bilder och redigeringen, tröttnar aldrig,
365days två flickor jag nyss börjat följa och fastnade för deras fotografier direkt, vinklarna, miljöerna. inspiration absolut.
till sist en jättegullig tjej vid namn linnea hon tar grymma bilder. uppdaterar inte så jätteofta, men när hon väl gör det så blir man knäsvag. lovely.
.
Var du får mest inspiration ifrån?
jadu. det är olika. mest av människor jag ser överallt. tycker om att kolla på folk. nu kan det låta väldigt creepy, men jag fascineras av människor. det är så underbart att se alla olika stilar och sätt att vara. det är verkligen en ispirationskälla, sen såklart bloggar jag läser, men sen bara mina egna tankar och idéer.
.
Vad tror du kommer bli populärt i vår? ( mode mässigt alltså )
oj svår fråga för den som inte är så überinsatt. det vill säga jag. jag är inte en spdan person som kollar runt på olika modesidor och kollar senaste modet och så. det kan ju vara kul och veta. men det är inte ågot jag fastnat för riktigt. men jag vet alla fall att i sommar så ska det vara knalliga färger, neon och dylikt. och mycket vitt, tunna lager på lager. mycket transparent. så det kommer säkert smyga sig på nu i vår också.  
.
Ditt favorit:
.
Program?
oj. jag ser inte så mycket program men jag ser en hel del serier. men favorit av alla program jag sett så är det nog SATC sex and the city. serien alltså. filmerna är också bra, men serierna är tusen gånger bättre. såg alla säsonger under förra sommaren. man fastnar. sen är gilmore girls en serie som är så otroligt mysig som jag kan se om och om igen.

och nu på senaste tiden så har jag börja se full house. serien från 90-talet typ. gammal men otroligt rolig och precis min humor när jag är trött. 
.
Färg?
har verkligen ingen speciell favoritfärg. men jag faller för vissa speciella färger i perioder. just nu tycker jag mycekt om olika nyanser i lejongult och gräddvit börjar också bli en favorit.
.
Affär?
det har länge varit trogna monki som legat högst upp på listan. men nu har jag fallit för alla bikboks kläder så nu delar de nog första plats.
.
Djur?
har inte så stor erfarenhet av djur. men. vi har en helt underbar liten lurvig katt. DORIS. a peice of heaven. älskar verkligen henne. så katt är väl en favorit.

EDIT:
sofie blev ledsen då jag inte svarat på hennes fråga. så här kommer den.
.
En fråga. Varför är du en sådan underbar vän?!!!!
du är min förebild. that's why.
.
hoppas ni fick svar på det ni ville. annars är det bara att fråga mera.
.
tack och hej leverpastej

Kommentarer
Postat av: your brain

DU SVARADE INTE PÅ MIN FRÅGA!!!!???? :(:(

2011-03-04 @ 09:15:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0