KVARTETT GICK NER TILL TVÅ.


.
nio på en måndag kommer jag hem. dagen har varit blandad. full med händelser. men endast skola till tolv. behövdes. sedan avslappnad tid i staden med mina kära vänner. vi strosade omkring och tillslut gick vår kvartett ner till två. jag och olivia som blev kvar drog oss mot second hand. SLUMPEN. hittade ett par snygga slitna gråa jeans. som jag troligtvis för en extrem makeover på sedan. och dekorerar lite hade jag tänkt.
ni får se resultat kanske imorgon.
.
efter dans och världens mest utmattade kropp trasslade jag mig hem. och här sitter jag nu. förberedd för sömn.
.
translate: monday. nine am i got through the door. my has been full all day long. school only until noon, which felt great. then me and my lovely friends went to the city to window-shop some glasses and shoes. great time. just wish i was rich.
an hour later me and my other friend olivia took a walk to an second hand store. some beautiful gray jeans became mine. so happy.
i'm thinking of remaking them to shorts and decorate them. i'll shopw you the resulte hopefully tomorrow.
.
tack och hej leverpastej.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0