WEDNESDAY I'M IN MY SHORTS.

.
knitted sweater-HM. shorts-secondhand. lipstick-gift. sunglasses-cheapmonday.
.
dagen är strålande skön. dock stämmer inte de tolv minusgraderna överens med min bild av våren. känns för bedrövligt. tur solen är toppen.
här ovan ser ni mina nya shorts jag berättade om. va tycks?
.
jag kunde fortsatt leva efter lovets rutiner denna här veckan också. för de senaste dagarna har varit varit helt ovärda. lektioner har blivit inställda, lärare varit sjuka. därför har vi knappt haft någon riktig skoldag. i måndags slutade vi halv ett, igår tjugo i tio och idag börjar dagen med en inställd samhällslektion. sköna dagar.
idag ska vi få se premiären av ettornas projekt. romeo och julia. det kommer blir awesome.
.
translate: this day is just wonderful. the sun is bright and things are great, except from these twelve freaking cold degrees outside.
above you can see my new shorts. aren't they cute?
.
today we're going to see the first graders project. they're doing romeo and juliette. i'm so excited. and my dear friend sofie is playing juliette. so that's something to look forward to.
.
tack och hej leverpastej.

Kommentarer
Postat av: Emma

Snyggsnygga shorts! Jag gillar dina bilder, skönt stuk.

2011-03-16 @ 17:13:37
URL: http://somekindofpeace.blogg.se/
Postat av: Olivia

DE BLEV JU HUUUUR SYGGA SOM HELLST!!!

2011-03-21 @ 18:10:05
URL: http://ettsyfte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0