WHAT WOULD BE THE POINT OF KNOWING IT ALL?




.
har fått en hel del frågor på sistone så här kommer några av de.
.
- var köpte du den lampan?
den köpte jag på affären Sandbergs, i stan.
.
- Får man fråga vad för sida du använt för din gif-animation? Jag tycker det ser så coolt ut, men själv har jag bara hittat sidor som erbjuder mycket mindre bilder, på max 300 pixlar. Men dina är ju betydligt större, inte sant?
jag använder photoshop till alla mina bilder. och inga undantag för animationer. Jag laddar upp alla mina bilder i 700 px som störst, vilket jag då också gör med mina animationer. Man ändrar nämligen storleken på animationer till så stora som bloggen tillåter. och jag hard esignat min blogg så att jag kan använda 700 pixlar som störst.
.
- Vilken fantastisk stil och hårfärg du har. I like it a lot! Är det din egen hårfärg?
tack så jättemycket! det är dock inte min naturliga hårfärg, utan ghelt och hållet färgat och slingat. tro det eller ej men jag är egentligen blond.
vet inte hur jag skulle se ut om jag vore blond nu eller om min blondfärg ens skule kunna bli så fin och blond igen om det bara skulle växa ut. jag var senast blond i sjuan, vilket var mer än tre årsedan. men jag trivs väldigt mycket med att vara kopparfärgad för stunden.
.
- Jag har inte läst din blogg särskilt länge. Skriver du någonting om din tro?
välkommen hit kan ske man ska säga då!
Jag skriver inte så mycket om min tro. det händer väldigt sällan tyvärr, men den finns definitivt här.
.
hoppas ni fick svar på era frågor. annars är det bara att fortsätta fråga.
.
tack och hej leverpastej.

Kommentarer
Postat av: Miriam

Ja, tack! :)

2011-05-18 @ 08:10:59
URL: http://miialis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0