GOD BLESS AMERICA.

.
.
.
.
.
.
.
.
hippie sunnies - lindex. top/ex-dress - gina tricot. denim vest - beyond retro. shorts - HM/homemade. shoes - second hand.
.
jag spenderar min lördag hemma i mitt minimala ide.
För att plugga en del matte inför NP nästa vecka. spendera tid med min familj och senare mot kvällen bär det av mot staden för att möta upp amanda och hitta på tokigheter. kommer bli fint.
.
stannar där för att imorgon skratta och mysa med finaste sofie dagen och natten. välbehövt. saknat den kvinnan i en evighet.
.
translate: I am spending my saturday at home studying a bit math to the upcoming exam next week. and of course be with my family and then later on I will meet up with amanda down town. one more girl's night out.
.
and tomorrow I will finally be spending a lovely time with my dearest sofie. day and night just lauging and talking and be crazy. Will be a total blast. have missed that gilr for a while now!
.
tack och hej leverpastej.

Kommentarer
Postat av: Magasinprojektet

Vi på magasinprojektet tycker att du har en jättefin blogg :)

2011-05-14 @ 17:25:53
URL: http://magasinprojektet.blogg.se/
Postat av: lisa

fin dam!

2011-05-15 @ 01:30:44
URL: http://popflickan.blogg.se/
Postat av: Sheila

Supefina bilder, kläder, stil och blogg! :)

2011-05-16 @ 12:17:14
URL: http://sheilastyle.blogg.se/
Postat av: mormor

hej fina fantastiska Cornelia, så underbara bilder....

2011-05-16 @ 20:16:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0