nytt i garderoben, CHECK.

.
jag har kommit tillbaka till min inspirationsperiod nu till att sy eget. är inte ekonomin på topp udner en månad men det kliar i fingarna efter något nytt så är det bara att sätta igång egen fabrik. det har jag gjort de senaste dagarna. fixat till gamla plagg och lite nytt. bland annat det ovan. nu är jag färdig, det blev en fransig tröja och spetsiga shorts. ni får se de på förr eller senare. till dess får ni nöja er med dessa. jag är grymt nöjd alla fall. två nya plagg till garderoben, CHECK.
.
translate: I am this sewing-phase right now. and today I can gladly tell you that I have extended my closet with two garments. so happy. a totally makeover on a tee and put on some cute decoration on my shorts. show you more later. until then, have a blast!
.
tack och hej leverpastej.

Kommentarer
Postat av: Miriam

Vad kul att du är så duktig på att sy! Själv försöker jag, men jag är bara på nivån att kunna sy om/in secondhand-plagg.

2011-05-05 @ 22:54:22
URL: http://miialis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0