WATER FOR ELEPHANTS or JUST LOVE.

.
tryck på bilden och lyssna på de helt underbara låtarna ovan. amanda visade mig de och de och Ron Pope är helt underbara.
.
efter bästa tiden på kulturnatta med sköna pers
hade min man och jag hade en helt underbar lördag natt och en hel söndag dag och kväll.
vi sov ut och sedan blev jag väckt av frukost på sängen. hur häpen jag än blev så hade han med sig helt nybakade scones han själv gjort. fin.
.
sen blev det trädgårdsfixande. har aldrig riktigt varit min grej men det var mysigt. plantera, jord under naglar, vattenkanna, klippa gräs osv osv.
vi drog sedan iväg mot bion. water for elephants. så oförklarigt bra film. starkt rekommenderad. en väldans vacker film. fällde nog en tår.
.
söndags kvällen avslutades med att vi skrapade ihop våra sista ören och köpte oss lite karameller och strosade omkring i den tomma staden. stannade ett antal gånger och njöt av kvällssolen. helt underbar tid spenderade jag med min jonas.
.
translate: jonas and I had such a wonderful saturday night and sunday day/night.
in the morning he surprised me with fresch homemade scones. asm.
.
and after a lot of work in the garden we headed for the movie-theatre. the most awesome movie water for elephants. strongly recommended. think I even shed a tear or two.
we ended the day with a walk through town just enjoying the amazing weather.
lovle time.
.
tack och hej leverpastej.

Kommentarer
Postat av: Ottilia

Jag gifte mig med min Jonas i helgen! Det var underbart. Jonaser är bra!

2011-05-24 @ 00:08:05
URL: http://tilamao.blogg.se/
Postat av: Olivia

NÅÅH. så otroligt fiint!!

2011-05-24 @ 10:13:43
URL: http://ettsyfte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0