THE TRIP WITH A gigant T.

.
en bäst helg har jag spenderat med mannen.
vi har till mesta dels varit hemma men i lördags vistades vi i stan för trevligheter. jag målade bland annat en massa otroligt coola målningar på oräkneligt många söta ungar. barn är för underligt inspirerande ändå. när de ska förklara vilken färg de föredrar, hur många år de är, deras namn och att de tycker om rosa fjärilar. väldans kul att lyssna på vad de har på hjärtat och sedan se deras överlyckliga ansikten när de är färdigmålade. underbart.
.
har förresten börjat packa inför the BIG day. jag vet inte hur många som uppfattat det. troligen inte å många eftersom jag inte skrivit överdrivet tydligt och mycket om det.
men under hela detta år har min helt fantastiska kära syster gjort USA osäkert. som utbytesstudent har hon bott på ett ställe vid namn Brewer i Main och jag har aldrig saknat någon eller något sy mycket någonsin och kommer förmodligen aldrig haft så ont i hjärtat av saknad under så lång tid.
.
tillbaka till saken. vi har varit ifrån varandra ett helt ofattbart år. och om endast tolvdagar, fem skoldagar får jag krama henne igen. vilket är helt skumt konstigt. på ett bra sätt. finns inte ord för hur mycket jag har längtat efter den dagen. men nu är den nära.
.
den nionde juni far vi mot New York och vidare. och sedan kommer vi vistas i det gigantiska USA i en hela månad för att utforksa området kan man säga. en roadtrip med hela familjen plus mormor genom en massa helt magiska ställen.
.
under den här tiden so jag är borta kommer jag ha fixat en del förinställda inlägg bara för att underhålla er lite. för jag vet nämligen inte hur ofta jag kommer ha tillgång till internet.
men ni får förbereda er på en hejdlöst massa bilder när jag väl är hemma. bilderna kommer nnog nästan räcka för ett helt år att fylla bloggen med. nä men. oj vad jag ska fotografera.
tänkte att det kanske var dags att berätta om det nu.
translate: I have had a lovly weekend these past few days with my man.
hope you've had a great time too. been home most of the time, just a few hours down town. but you haven't seen me here since I have been busy with jonas a lot of other things till the trip with a gigant T.
.
actually I don't think I have told you. in just twelve days, five school days my family and I are going to the US for month.
because my sister has been there for a whole year now as a exchange student and I have never mised anyone that much ever. kind of crazy to me. never felt his way about anyone before. It's like hole in my heart.
.
anyways. we are going there visiting here american family in small place called Brewer in Main. longing so much right now, I can't believe it.
.
when I am gone I won't have any access to internet but there will appear some dated posts here every now and then. so keep your eyes opened. and get prepared. because once I am home, expect a lot of pictures.
.
tack och hej leverpastej.
.

Kommentarer
Postat av: JULIAAAA

AHHHHH BARA ELVA DAGAR KVAR NU!!!!!! WOOOOAAAAHHHHHHH

2011-05-30 @ 17:59:18
URL: http://juliagoesamerica.blogg.se/
Postat av: Lisa

Måste bara säga att både du och din syster verkar vara helt underbara personer!:) Har följt era bloggar lääänge nu, och blir alltid lika glad när jag upptäcker ett nytt inlägg!:D Tack för otroligt bra bloggar!;D

2011-06-06 @ 14:49:05
Postat av: karen

Skoj med resa! Hoppas du får det supertrevligt. Om du har tid så borde du passa på att besöka fotoaffären www.bhphotovideo.com i New York som är gigantisk. Finns allt inom foto man kan tänka sig. Kanske speciellt aktuellt eftersom du skrev att du ev ska köpa ny kamera (passa på här i USA eftersom det är så billigt nu med dollarn).

2011-06-08 @ 01:30:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0